zondag 29 maart 2015

Tasje met paaseieren





















Nog een paaspresentje gemaakt, dit keer het tasje van Dutch Doobadoo.

Ik heb hierbij gebruik gemaakt van een techniek zoals beschreven in het laatste Noor Magazine.
De stempels zijn de Don en Daisy lente achtergrondstempels. Die heb ik een keer in de uitverkoop gekocht (inmiddels alle seizoenen en de woonkamer in mijn bezit :)) en ik gebruik ze te pas en te onpas.

Ik heb in het tasje een zakje met paaseieren gedaan.

Ik vond het erg leuk om te maken, nu hopen dat de ontvangers het ook leuk vinden.

Ik wil met dit tasje meedoen aan de challenges van Don en Daisy en Scrapcards, zie de links hieronder:

http://www.donendaisy.blogspot.nl/2015/03/challenge-22.html
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2015/03/scrp-cards-challenge-72-top-drie-en-dt.html

4 opmerkingen:

  1. Je Dutch DD tasjes zijn enig en de ontvangers gaan ze zeker heel leuk en lekker vinden!
    Dank je wel voor het mee doen met de Challenge van Scr@p-Cards!
    Groetjes van DT Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke cadeautasje!
    Gezellig dat je voor een tweede keer meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig tasje, met iets lekkers erin voor Pasen. Heel leuk gedaan de voorkant.
    Dankjewel voor het meedoen bij scr@p-cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tasjes. Wat een schattige stempels heb je gebruikt. Heel lief.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen