donderdag 12 maart 2015

Stoere mannenkaart



Op mijn werk wordt met de verjaardagen van de collega's n kaartje gestuurd (okee, ik ben dus de enige op kantoor die er geen krijgt, want niemand denkt daaraan natuurlijk). Maar goed, doordat ik dus graag kaarten maak, maak ik ze dus ook voor hen. 

Deze heb ik voor mijn leidinggevende gemaakt, waar ik de management assistente van ben. Hij heeft ook een oldtimer auto (vette patserige BMW, niet zo'n beauty als de auto van de mal).

Ik heb deze gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo, de raderen heb ik gemaakt met een stencil van Craft Emotions en distress inkt. In het echt is de kaart wat meer blauw, maar met kunstlicht is het lastig om dat op de foto te krijgen.

De auto en het uithangbord zijn van Marianne Design, evenals de tekst Van Harte.
De mal met de tandwieltjes is van Memory Box.
De stempel met 'in een jaar ...' heb ik gekocht bij Ziezo Knutsels

De ontvanger vond m erg leuk, hoop dat jullie dat ook vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten