zondag 22 maart 2015

Paaspresentje - nummer 2, pan pastel

Pan Pastel is toch wel een van mijn favoriete producten geworden, omdat je er zoveel kanten mee op kunt. Zo maak ik zelf achtergronden, als ik het lastig vind om een bepaald dessin te combineren.

Deze creatie hoort in een serie van 3, waarbij ik vastberaden was niet 3 dezelfde kaarten en patronen te gebruiken.

Als basis ben ik bij alle 3 uitgegaan van de sol van Dutch Doobadoo.

Deze heb ik gemaakt met een stempel van Marianne Design. Die heb ik gestempeld en daarna gemaskeerd met een post-it. Daarna een mask van met rozenpatroon van Dutch Doobadoo erop gelegd en bewerkt met Pan Pastel. Vervolgens het geheel gefixeerd en de afbeelding met Pan Pastel ingekleurd. Vervolgens het geheel met bloemen opgeleukt.

Met deze creaties wil ik meedoen aan de challenge van Pan Pastel BNL, thema voorjaarsbloemen.

http://panpastelbnl.blogspot.nl/2015/03/nieuwe-challenge.html


Geen opmerkingen:

Een reactie posten