woensdag 14 december 2016

Zilveren kerst

Nog n paar kerstkaarten te gaan,,,

Ik ben hier aan de slag gegaan met de kerstfiguurtjes van Marianne Design. Die heb ik op kleur gebracht met te gekke krijtjes, want de grijze kleur daarvan paste het mooist bij het papier dat ik gekozen had. Het designpapier heeft al kerstbomen erin, dat leek me leuk om daar Jozef en Maria bij te zetten. De kerstbomen zijn van Craft Emotions. Door het handzame formaat heb ik ze al vaak gebruikt.

De vorm die ik heb gebruikt, is (hoe kan het ook) van Dutch Doobadoo.
Ik heb er uiteindelijk nog een standaard achter gedaan, zodat het kan blijven staan.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van Knutsels en Kadootjes en van Craft Addiction.

http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2016/11/nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/2016/12/challenge-12-alles-mag-in-kerstsfeer.html

3 opmerkingen:

  1. Mooi kerstkaartje. Dank je voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes, Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan hoor!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen