vrijdag 9 december 2016

Kerstkaart in blauwtinten

Bij Knutsels en Kadootjes is ook weer een challenge bezig. Ik heb met Monique in het DT van KIC gezeten en via die weg ben ik ook bij haar eigen challengeblog terecht gekomen. Als ik de tijd heb probeer ik wel graag mee te doen.

Nu ook weer een leuke challenge: kerst zonder rood of groen.

Ik had dit stempel pas al ingekleurd, oefenen met de brushmarkers en plooien maken. Er zit op de vleugeltjes en de sterretjes ook nog wat glitter, maar is helaas niet op de foto te zien. Wel in het echt gelukkig. De stempel (Don en Daisy) en de banner zijn van Marianne Design, de rand achter het stempel en de tekst zijn van Noor Design. Het Designpapier zat in een blok van de Action.

http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2016/11/nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html

1 opmerking:

  1. Ook een leuke kaart.
    Schattige stempel, mooi ingekleurd hoor!
    Fijn weekend, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen