vrijdag 30 december 2016

One layer card


One layer cards, altijd een echte uitdaging voor me, maar vind t stiekem ook wel leuk.
Ik ben aan de slag gegaan met een vierkante gelliplate, die ik met 3 kleuren beinkt heb, peeled paint, wild honey en een klein beetje fired brick van Distress Ink.

Omdat ik er nog niet zo goed in ben, heb ik behalve de inkt uitsmeren er niks mee gedaan, behalve mikken hoe ik het op het papier wilde hebben. Als er geen laagjes op 'mogen', moet je toch wat anders verzinnen?

Vervolgens heb ik met de poppy stempel van Noor Design met zwart en groen de stempel gezet, om daarna opnieuw te stempelen met donkerroze en geel (memento). Stempel heb ik daarvoor iets verschoven. Super handig met een precision press (we r memory keepers).

Ook de tekst is van Noor Design.

Snelle kaart maar wel leuk om te maken.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van Knutsels en Kadootjes:
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2016/12/een-nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html


4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart.
    Mooi van kleur.
    Is goed gelukt hoor!
    Ik ben nog iets aan het bedenken voor een volgende kaart. Ik heb al 1 kaart gelinked voor deze challenge.
    Je mag volgens mij 2 keer meedoen!
    Ik vind dit ook geen makkelijk thema hoor.

    Groetjes en veel plezier met jaarwisseling.
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien niet makkelijk maar hij is wel heel goed gelukt!
    Heel mooi gedaan.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig! Wij hadden er als DT bijna allemaal best even moeite mee, maar als je eenmaal bezig gaat het soms vanzelf!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze one-layered challenge.
    Groetjes,
    GerJanne
    (DT Knutsels en Kadootjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie snelle kaart, leuk dat je met onze uitdaging meedoet!

    Groetjes Hermien
    DT K&K

    BeantwoordenVerwijderen