zondag 17 september 2023

In de kreukels?

 

Door omstandigheden lukte het een tijdje niet om mee te doen aan challenges en maakte ik ook wat minder kaarten, behalve die voor de design teams waar ik in zat. Het is mijn plan voor komend najaar om weer lekker aan de slag te gaan en weer volop mee te doen aan challenges.

Zo deed ik in het verleden graag mee met die van Dutch Card Lovers. Dus heb ik gekeken welke challenge daar nu liep. De opdracht is 'Gebruik een embossingpaste'. 
Gelijk wist ik welk sjabloon hier heel leuk bij zou zijn, dus heb ik mijn spulletjes van Carla Creaties opgezocht en daar deze kaart mee gemaakt.

Het sjabloon is de Get Well - pleisters kruis A6 (185070/148), de vogel en de tekst 'in de kreukels' komen van Beterschap 2 (130501/1510) en de stans Beterschap komt van de Impress Stamp Die - Wenskaart tekst 1 (115633/3510)

De vogel heb ik met Faber Castell Polychromos potlood ingekleur.

Wil je ook meedoen aan de challenge van Dutch Card Lovers, hij loopt nog tot 22 september.

Creatieve groetjes,

Astrid (Creaties van Strix)

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan met de pleisters op je kaartje, mooi geworden! Leuk dat je met ons meedoet met ons bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk idee!! Deze pleisters i.c.m. de tinten en de geinige tekst! Heel leuk kaartje en dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, hi wat een grappig kaartje leuk met die pleisters en dat leuke plaatje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke beterschapskaart Astrid, heel toepasselijk stencil om met embossing-paste te gebruiken.
    Bedankt voor het meedoen met DCL, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk deze pleistertjes! Ik hoop alleen wel dat het kaartje voor je voorraad is en je het voorlopig niet nodig hebt... Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge!

    BeantwoordenVerwijderen