woensdag 13 september 2023

Iedereen heeft wel eens een knuffel nodig

 Voor een collega, die het even wat moeilijk heeft, heb ik deze kaart gemaakt.

Als basis heb ik de schets voor september van Cheerful Sketches Challenge Blog gebruikt.

De honden van Carla Creaties (Odey & Friends 5, bestelnummer 130501/1533) heb ik gekleurd op Paint On multimedia papier (Oranje) gekleurd met Faber Castell Polychromos.

De tekststempel is al een oudere van Noor Design, 6410/0471.

De superschattige bloemetjes zijn de Floral Mini's (2044) van Elizabeth Craft Designs.

Ik wil graag met deze kaart meedoen aan challenge 124 van Cheerful Sketches. Je vindt m hier:https://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/2023/09/challenge-124-september.html

Creatieve groetjes,

Astrid (Creaties van Strix)

2 opmerkingen:

  1. Ik vind 't een supermooie kaart Strix!
    Zo'n schattige stempel heb je gebruikt.
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met een schattige stempel.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen