zondag 10 oktober 2021

I'm only happy when it rains



Als gastdesigner voor Simply Magnolia mocht ik voor de oktober challenge een herfstkaart maken.
Helaas hoort bij herfst ook vaak regen en daarom heb ik gekozen voor magnolia stempels met paraplu's.

Het papier komt uit verschillende blokjes van Craft Sentations. 

De herfstblaadjes, pompoenen en paddenstoelen heb ik met inkt op kleur gebracht. De mallen zijn van Noor Design en Marianne Design.

Het patroon was van Mijn Schatkaart en de tekst is van een set van Stampin Up.

Ik wil met mijn kaart ook graag meedoen aan de challenge meer dan 1 vouw van Knutsels en Kadootjes:



6 opmerkingen:

  1. OMG, das een toffe kaart
    Very sweat card.
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk en vrolijk kaartje!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.
    អានបន្ត Live score

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje. Zo vrolijk van kleur en mooi met de meerdere vouwen. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    របៀបលេង Baccarat Online

    BeantwoordenVerwijderen