zondag 31 oktober 2021

Easelkaart


Mijn zus en zwager waren onlangs alweer 7 jaar getrouwd. Ik maak dan graag een persoonlijke kaart.

Op deze easelkaart heb ik foto's van mijn zus en zwager en hun beide kinderen gebruikt, maar uit privacy oogpunt heb ik de foto's onherkenbaar gemaakt.

Het model is een oudere sol van Dutch Doobadoo geweest:

Dutch Doobadoo: De hints van de SOL

Aangezien de bruidsjurk van mijn zus zwart was, en zij van roze houdt en hij van muziek heb ik daar het designpapier bij uitgezocht.

Als mijn zus zelf scrapt, gebruikt ze graag structuurpasta, en aangezien ze bij een eerder werkje van mij gezegd had dat ze de structuurpasta miste, heb ik die ook gebruikt, met een mask van Carla Creaties:

Het grote hart op de voorkant is ook van Carla Creaties, uit de just married serie.

Nog even een zij-aanzicht van de kaart:

Ik heb deze kaart voor KIC gemaakt, voor de lopende easelkaart challenge. Doen jullie ook weer mee?

http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2021/10/kic-start-uitdaging-159-easelkaart.html

3 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid

    Leuke kaart en gefeliciteerd met je zus en zwager .
    Fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. have seen that every person tries his best to express his feelings but he is not able to express his feelings properly in words but the content you have written in your post is very beautiful, it seems that you have written your own words. feelings are expressed. Hi, you are a very beautiful post writer, similarly keep writing new posts in your life, our best wishes are with you. Clothing
    Bussiness Dropshipping
    establish good relationship
    Gurgaon VIP Girl
    Gurugram Party Girl
    Gurgaon Dating Girl
    VIP Girl Gurgaon
    health tips for students
    Health tips family

    BeantwoordenVerwijderen