zaterdag 31 januari 2015

Weer eens met me laten sollen


Gisteravond weer eens lekker met me laten sollen, hihi.
Ja ook ik hoor bij de Solaholics van Dutch Doobadoo.

Eens in de maand wordt op de facebookpagina van Dutch Doobadoo een
soort workshop gegeven, waarbij je niet precies wat je gaat maken, maar eerst een
boodschappenlijstje krijgt en daar aan de hand van 6 hints een creatie van maakt.
Dit keer was het de bedoeling dat je het hart van DDBD gebruikte en de papieren randjes.

Ik heb ook nog de mask met de hartjes gebruikt, gekleurd met picked raspberry van distress.

De witte hartjes zijn van memory box, het roze hartjes ballon, het hekje en het gras zijn van
Marianne Design. Het poppetje is van Magnolia.

Ook mijn moeder en zus hebben mee gedaan, dit zijn hun creaties:

Esther Bonefaas-Visser

Maaike Visser

We kijken alweer uit naar de volgende sol-avond!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten