zaterdag 31 januari 2015

Een muzikale felicitatie



Voor Eveline, de bassiste van onze band, heb ik dit verjaardagskaartje gemaakt. Ze is vandaag 48 geworden. Net op visite geweest, maar volgens mij was de kaart nog niet binnen. 
Als cadeautje heb ik een grote kleurige bol wol gekocht, want naar muziek maken, breit, haakt en schildert ze ook graag. Ze is ook wel een bezige, creatieve bij en kan mijn kaartjes altijd wel waarderen.

Ik ben weer lekker met de pan pastel aan de slag geweest, de achtergrond heb ik gemaakt met de grunge stempelset van Noor Design. De vlaggenlijn is van Joy, de letters hoera zijn van Memory Bos, de mal van het ticket label is van Marianne Design. De stempel met de muzieknoten van ScrapBerry's heb ik met versamark gestempeld en het met paarse pan pastel gekleurd. Het meisje is ook een stempel van ScrapBerry's. Ik had die in eerste instantie ook met pan pastel ingekleurd, maar vond dat toch niet zo mooi (blijven oefenen, ik weet het...), dus opnieuw gedaan en gekleurd met Distress Markers en Twinklin' H2O. Dat blijven mijn favorieten :).

Met deze kaart doe ik graag mee aan de challenge van Scr@p-cards, nummer 70.

http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2015/01/scrp-cards-challenge-70.html

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!
    Dankjewel voor het meedoen bij scr@p-cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtig afdrukje hoor, en leuk dat je de kaart zo persoonlijk heeft gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards challenge.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met een mooie stempel
    dank dat je meedoet met de challenge bij scr@p-cards
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen