dinsdag 28 oktober 2014

Halloween bij kaartjes inspiratie challenge blog


Bij het kaartjes inspiratie challenge blog, waar ik DT-lid van ben, is afgelopen zondag een nieuwe challenge van start gegaan. Thema had je misschien al geraden:Halloween.
Ik heb het model van de SOL van Dutch Doobadoo gebruikt, Voor de achtergrond in het midden heb ik het giraffesjabloon van Dutch Doobadoo met distress inkt bewerkt.
Het papier is oa uit een blok van de boekenvoordeel.
De boom, klok en lantaarn (allemaal van Marianne Design) heb ik zelf gekleurd met distress inkt.
De pompoen bestaat uit 5 ovalen,
De afbeelding is van Sherri Baldy (van Pinterest), ook de teksten heb ik van Pinterest.

Denk je, dat kan ik beter, maak dan gauw een kaart of creatie in het thema Halloween en link m op het blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten