zondag 5 oktober 2014

Bedankt!

Helaas gaat er weer een collega weg, ze heeft besloten na haar zwangerschapsverlof voor haar gezin te kiezen. Inmiddels zijn de collega's van de vestiging waar ik werk er al zo aan gewend dat ik dan even een kaartje maak, dat er zelfs al om gevraagd wordt. Mijn leidinggevende laat zich er nooit zo erg over uit, maar zelfs die kon het niet laten om toe te geven dat hij deze toch ook wel erg leuk vond.

Ik heb voor deze kaart als basis de ShapeArt Square (470.713.100) van Dutch Doobadoo gebruikt, De stempel van het meisje is van Magnolia, ze zit op de hortensia postcard stempel van Noor! Design, 6410/0073, welke ik in heb gekleurd met distress markers. Het blijkt maar hoe belangrijk het is om goed aquarelpapier te gebruiken, want ik had dit eerder geprobeerd op deze manier, maar toen lukte het niet om de markers uit te laten vloeien.

De afbeelding was eigenlijk groter, maar heb hem met een ronde mal van Nellie Snellen uitgestansd (die gebruik ik heel vaak, heb m in rond, vierkant, rechthoek en ovaal), en op de vorm, van stans 6002/0147, geplakt. De roosjes zijn de english rose rolrozen van Marianne Design, die ik op roze papier heb gestanst en met peeled paint, dusty concord en die hele felle roze, picked raspberry bewerkt. Deze zijn geplakt op de vintage swirl van Noor, 6002/0162. Die heb ik voor de helft op een restje papier gestansd, en als hoek gebruikt. Het woord Bedankt is van Marianne Design

Het achtergrondpapier komt uit een vintageblokje dat ik een aantal jaren geleden bij de Action heb gekocht.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten