zondag 27 september 2015

Hoera, ook al is het een beetje laat


Ken je dat, weten wanneer iemand jarig is, en toch een kaart vergeten op te sturen.
Daarom heb ik een kaartje met een schildpad gemaakt. Die kan er namelijk niks aan doen,
dat ie iets later is, hihi.

Het model is van de Noor en Zo Challenge. Leuk om de vlaggetjes weer eens te gebruiken, deze zijn van Noor Design, net als de Hoera-tekst. De rand om de schildpad is van Marianne Design.
Ik heb de schildpad gekleurd met Pan Pastel.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge van Kaartjes-inspiratie-challenge, waar ik in het design team zit. Thema dit keer is Dieren.

En laat dit nou ook de challenge bij Knutsels en Kadootjes van Monique Eding zijn (ook oud dt-lid bij KIC). Dus daar wil ik deze kaart ook aan mee laten doen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten