woensdag 9 september 2015

Christmas trees



Ook ik ben inmiddels begonnen met het maken van mijn kerstkaarten. Is toch ieder jaar weer een klus. Meestal maak ik ongeveer dezelfde kaarten, maar ik probeer dit jaar ook wat andere kaarten te maken, zodat het kerstkaarten maken me niet zo tegen gaat staan. Zo heb ik twee jaar geleden meer dan 80 pinguïns zitten stanzen (80 lijfjes, in wit en zwart, 160 pootjes, 160 oogjes, 80 snaveltjes), dat is op een gegeven moment niet zo'n succes meer, hihi. Dus andere aanpak en verschillende kaarten dus. Ben al lekker bezig, heb er al 5 af.

Voor de challenge van Time for Magnolia, met thema Show us your trees heb ik de kerstbomen van Marianne Design gebruikt. De herten zijn van Yvonne Creations. Het raam is van Dutch Doobadoo. Ik ben wel wat lui geweest, ik bleek een vierkante mal te hebben die precies in de raamuitsparingen bleken te passen, dus i.p.v. gesneden heb ik gestanst.'

De stempel heb ik gekleurd met Distress Markers en Twinklin H2O.

1 opmerking: