donderdag 9 oktober 2014

Tekst in de hoofdrol


Bij Dutch Card Lovers is challenge #219 nog heel even aan de gang.
Onderwerp: tekst in de hoofdrol.
Daar past mijn stempel met Taart, Bloemen, Kadootjes die ik bij Ziezo gekocht heb, heel erg goed bij.
Ik heb er al een soort serie mee gemaakt, maar inmiddels waren ze weer op, dus heb er nu weer 1 in voorraad gemaakt. Steeds weer een beetje anders.

Voor deze heb ik embossingfolders van Boekenvoordeel gebruikt, ook met tekst natuurlijk. Daarnaast dan die stempel van different colours, een clear stamp afbeelding kok ook van Boekenvoordeel en de een stans van lin en lene.

De kok heb ik ingekleurd met Pan Pastels. Ik ben nog erg aan het oefenen (met wisselend succes) maar vind het leuk om mee te werken.

Hieronder nog een aantal foto's van wat eerdere kaarten die ik met de tekststempel heb gemaakt:


3 opmerkingen:

  1. Wat een grappig kaartje zeg heel erg leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaarten met de tekst in de hoofdrol!
    Leuk dat je meedoet met Dutch Card Lovers.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen