zondag 17 augustus 2014

Zeg t met bloemen


Voor challenge #30 van We Love Vintage heb ik een kaartje gemaakt. Is mijn eerste eigen kaartje waarbij ik de pan pastels heb gebruikt die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Ook de stempels Grunge van Joy! Crafts en Glee van Technique Tuesday die ik eveneens voor mijn verjaardag kreeg kwamen van pas. Verder twee stempels van Artemio gebruikt (takje en swirl). De gebruikte bloem is een knipvel uit Mijn Hobbykaart nummer 48. Verder twee swirls van Marianne Design en een vintage swirl van Joy gebruikt. De vintage swirl is met wat distress inkt (vintage photo) minder wit gemaakt.
De paarse achtergrond heb ik geƫmbost met muziekbalken, om de noten uit het midden terug te laten komen. De randen van de kaart is tot slot bewerkt met Vintage Photo van Distress.
Hopelijk is het Vintage genoeg en vindt de ontvanger m ook mooi. Ik geef hem aan een vrouw die komende woensdag 81 wordt.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan hoor, leuk om te lezen wat je hebt gedaan en dan op je kaart gelijk mee te kijken....O ja dat...en o ja dat....heel leuk!
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC, grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie inzending heb je gemaakt voor onze bloemenchallenge, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen