zaterdag 16 augustus 2014

Challenge #17 Don en Daisy Nazomer


Eind augustus start er weer een nieuwe challenge bij Don en Daisy. Ik ben gevraagd naar aanleiding van mijn inzending voor challenge #16 om als gastdesigner mee te doen, wat ik natuurlijk heel erg leuk vind!

Het thema is dit keer 'Nazomer'. Doordat het einde van de zomer alweer richting herfst gaat, heb ik die kleuren al een beetje gebruikt. Ook de zonnebloem van het stempel komt veel in augustus voor, dus die paste naar mijn mening ook goed binnen het thema.

De gebruikte materialen:
Stempel DDS3323
Paddestoel is van DDS3334
Boom mal Marianne Design LR0203
Gele bloemen CR1273
Gras LR0204
Roosjes LR0162
Blaadjes achter roosjes CR1272
De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape Art Square



Geen opmerkingen:

Een reactie posten