donderdag 10 oktober 2024

Sterkte

 


Het is al een tijdje stil geweest op mijn blog, maar dat wil niet zeggen dat ik niets meer op kaartengebied heb gedaan. Ik wil wel proberen het bloggen wat meer op te pakken, want het is wel een leuke aanvulling om te laten zien hoe ik een kaart heb gemaakt.

Vandaag een kaart naar aanleiding van de sketch van Creative Sketchy Girls, challenge 95:


Ik heb het meeste van het designpapier (behalve de banner rechtsboven) wel gemat, anders kwam het design papier niet mooi uit.

De mal van de vierkant met het bloemetje met nummer 6002/1451 is van Joy Crafts kun je nog voor een leuk prijsje hier kopen: Snij-debos-embosstencil - lijst/bloem - Every lil' Thing (everylilthing.nl).

De tekst Veel Sterkte van Marianne Design heeft nummer LR0768.

Er liggen weer wat meer projectjes op tafel, dus wellicht weer tot gauw!

Creatieve groetjes, Astrid.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten