dinsdag 23 mei 2023

Vismaatje, gefeliciteerd!


Mijn collega Cor, die vorige week jarig was, is een fanatiek vliegvisser. Het liefst gaat hij naar Noorwegen om daar lekker in de natuur te gaan vissen.

Ik maak voor al mijn collega's op de vestiging zelf de kaarten en ik probeer daar dan een gepersonaliseerde kaart bij te maken.

De visser, is een stempel met mal, van Marianne Design (HT1663). Deze heb ik ingekleurd met Ohuhu alcoholmarkers.

De visdobbers zijn ook van Marianne Design en is te bestellen met nummer CR1550.
En de Van Harte cirkel is te bestellen met nummer CR1560. 
De rietstengels zijn van Noor Design, net als de stempel met gefeliciteerd Vismaatje.

Ik heb voor deze kaart de schets van Cheerful Sketches gebruikt:





2 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart, deze sportvisser, wij vragen bij Kaartjes Inspiratie Challenges Sport, dus als je wilt deze voldoet daar prima aan ;)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, toepasselijke kaart voor je vissende collega. De visser heb je mooi ingekleurd. Ook de andere details zijn top!
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen