zaterdag 10 april 2021

Een nieuwe baan, gaan met die banaan!



Hoi allemaal,

ik heb van de week met mijn Brother Scan N Cut deze tekst op mijn kaart gemaakt. Ik wist wel ongeveer hoe het moest, maar om het dan nog te doen, dat is iets anders he. 

De banaan is een mal van Dutch Doobadoo, die in combinatie met een aap gewoon erg leuk is.
De slingeraap van Den Dennis (ook bekend van zijn haaksels) hangt hier aan de slingers van Noor Design.

Ik wil graag met deze kaart meedoen aan de challenge van 2 Sisters on the blog:


Hieronder nog wat foto's van het proces van het maken van de tekst.


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk verzonnen! Hele leuke kaart.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen