woensdag 30 oktober 2019

Spreek je hoera in na de hiep


Ik heb met de ouderwetse telefoon van Dutch Doobadoo deze kaart gemaakt. De basis is van kraft gemaakt. Het designpapier komt uit een blokje van Joy Crafts/Noor Design. De tekststempels en de cijfers zijn ook van Noor Design. De digi heb ik gevonden op pinterest en deze is ingekleurd met brushmarkers en illustrators (spectrum noir).

Ik wil met dit kaartje meedoen aan de lopende challenge bij De Egel
http://de-egel.blogspot.com/2019/10/oktober-challenge-87.html

Nog een dagje werken en dan mag ik vrijdag met moeder, zus en een vriendin naar de Kreadoe.
Veel zin in!

Groetjes, Astrid

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk bedacht en gemaakt Astrid. Mooi gecombineerd dat lieve plaatje met de grote telefoon.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke telefoonkaart Astrid. leuke afbeelding heb je gebruikt.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wil je als chirurg lid worden van de Illuminati die je rijk en beroemd maakt in de wereld en de macht hebt om mensen op de hoogste plek ter wereld te controleren. Ben je een zakenman of vrouw, artiest, politicus, muzikant, student, voetballer of bastketballer wil je rijk, beroemd, krachtig in het leven worden, word vandaag lid van de Illuminati-broederschap van aanbidding en ontvang direct een rijk bedrag van 1 miljoen dollar in een week, en daklozen. Waar u ook kiest om in deze wereld te wonen en ontvang ook $ 10.000.000 per maand als salaris.
    VOORDELEN VOOR DE NIEUWE LEDEN DIE LID WORDEN VAN DE ILLUMINATI.
    One A Cash Reward van $ 500.000.
    1. Een nieuwe Exercise Dream CAR ter waarde van $ 300.000.
    2.Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze.
    3. Een maand vakantie (volledig betaald) naar uw droombestemming.
    5.Een jaarabonnement op Golf.
    5. Een VIP-behandeling in alle luchthavens van de wereld.
    6. Een totale verandering van levensstijl.
    8. Toegang tot de Citizen Grove.
    9. Maandelijkse betaling van $ 5.000.000 USD elke maand als lid op uw bankrekening.
    10. Een maand gereserveerde afspraak met de top 5 wereldleiders en de top 5 beroemdheden ter wereld.
    Als je geïnteresseerd bent om je bij ons aan te sluiten bij de Illuminati Great Brotherhood
    Neem contact met ons op via e-mail: cavill612@gmail.com of via whatsapp: +1 (717) 814-8461

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil lid worden van de Illuminati-broederschap 2020

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PROCEDURE VOOR DE VERGADERING VAN DE GROTE TEMPEL VAN ILLUMINATI GELD EN MACHT, WORD LID VAN DE GROTE ILLUMINATI BROEDERSCHAP VAN LIEFDE VANDAAG, WhatsApp onze agent +1470543 5889 of per post of briefkaart
    (greastestilluminati4@gmail.com)

    Ben je een man of een zakenvrouw, een politicus, een muzikant, een student, wil je rijk, beroemd en krachtig in het leven zijn? Sluit je aan bij de Illuminati
    Broederschap aanbidt vandaag en krijgt onmiddellijk de rijke som van. $ 1 miljoen per week als je lid wordt van de broederschap en een gratis huis. elke plaats waar u ervoor kiest om in deze wereld te wonen en ook 350.000 dollar ontvangt als uw maandelijks inkomen.

    VOORDELEN AAN NIEUWE LEDEN DIE BIJ ILLUMINATI WORDEN AANGEBODEN.
    1. Een contante beloning van USD 120.000 USD.
    2. Een nieuwe Sleek Dream-auto voor $ 150.000
    3. Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze.
    Een gereserveerde afspraak met de beste 5 ter wereld.
    Leiders en Top 5 beroemdheden in de wereld. Als je interesse hebt, bel
    de agent nu +1470543 5889 of stuur een bericht via whatsapp hem in
    +1470543 5889 of u kunt ons hiermee ook een e-mail sturen,
    (greastestilluminati4@gmail.com) voor een onmiddellijke online initiatie.


    IEDEREEN IS TOTAAL WELKOM.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groeten van de grote orde van de verlichte tot de verenigde staat en over de hele wereld, dit is een open gelegenheid om je aan te sluiten bij de Illuminate broederschap waar je je verloren dromen kunt vinden, en ook waar je het licht van rijkdom kunt vinden en geluk kunt zien zonder elk bloedoffer. En we betalen ook het bedrag van 550.000 USD om alle nieuwe leden te verwelkomen wanneer ze lid worden van de broederschap en ook voor een huis naar keuze en locatie met investeringen en deze kans in het leven om beroemd te worden.

    VOORDELEN VOOR NIEUWE LEDEN DIE BIJ ILLUGINATE MEEDOEN.
    1. Een contante beloning van USD 550.000.
    2. Een nieuwe Sleek Dream CAR ter waarde van USD $ 150.000
    3. Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze.
    Een maand afspraak met de 5 beste ter wereld.
    De leiders en de 5 belangrijkste beroemdheden ter wereld. Als je geïnteresseerd bent, neem dan contact op met het vorige e-mailadres = joinilluminatibrotherhood14@gmail.com WhatsApp +2348113140644



    OPMERKING; deze Illuminati-broederschap waar je je overal ter wereld bij kunt aansluiten India, Turkije, Afrika, de Verenigde Staten, Maleisië,
    Dubai, Koeweit, Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk, Duitsland, Europa. Azië, Australië, etc.,


    Groeten TEMPLE ILLUSTE VERENIGDE STATEN

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe lid te worden van de Illuminati666-broederschap!!! Bel of Whats'App +1(631)215-3778.Email-illuminatistar6666@gmail.com Ben je in Duitsland, de VS, Europa of waar ook ter wereld en wil je rijk en beroemd worden en macht bezitten.
    VOORDELEN GEGEVEN AAN NIEUWE LEDEN DIE ZICH AANSLUITEN OP ILLUMINATI.
    1. Een contante beloning ter waarde van $ 10.000.000, 00 USD na initiatie.
    2. Een nieuwe, slanke droomauto met een waarde van $ 330.000 USD
    3.Een droomhuis gekocht in het land van je keuze
    4. Een maand vakantie (volledig betaald) naar uw toeristische droombestemming.
    5. Een jaar golflidmaatschapspakket
    6.Een VIP-behandeling op alle luchthavens ter wereld
    7.Een totale verandering in levensstijl
    8. Toegang tot Bohemian Grove.
    9. Maandelijkse betaling van $ 50.000,00 USD op uw bankrekening elke maand als lid
    10.Een maand geboekt.afspraak met Top 5 wereldleiders en Top 5 beroemdheden in de wereld. Neem contact op met Whats'App +1(631)215-3778.Email-illuminatistar6666@gmail.com als je mee wilt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn getuigenis over hoe ik Illuminati-lid werd. Ik wil de mensen die zich bij de grote Illuminati willen aansluiten, laten weten hoe een groot Illuminati-lid mij heeft geholpen. Zijn naam is Lord Morgan. Helpt me mijn leven terug te krijgen uit het stadium van de dood. Ontslag na ongeveer 5 jaar en zes maanden. Na verraden te zijn door zoveel leden van de Illuminati. Door de jaren heen was ik hopeloos en financieel op de grond. Maar op een dag kwam ik tijdens het surfen op het internet de post van Groot Illuminati-lid, Lord Morgan, tegen en zei dat als je lid was van de Grote Illuminati, je beroemd, rijk en succesvol in het leven kunt zijn. Onmiddellijk nam ik contact op en ik legde hem alles uit en hij raadde me aan en hielp en ik betaalde voor het lidmaatschapsregistratieformulier dat werd gebruikt om mij te initiëren en ik werd ingewijd in de grote nieuwe wereldorde van de Illuminati. Daarna gaven ze me alle richtlijnen en vertelden ze me dat alle nieuwe leden na de initiatie beloond zullen worden met een bedrag van $ 1.000.000 in contanten. Met de hulp van Lord Morgan. Ik was volledig ingewijd als een volwaardig Illuminati-lid. Als je eerder hebt gefaald met oplichters of iemand zoekt om je te helpen lid te worden, is mijn advies dat je Lord Morgan eens probeert. Het is je beste kans om te worden wat je wilt in je toekomstige leven. Neem contact met hem op via e-mail: felixmorganilluminati@gmail.com of WhatsApp +2348056051569.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn getuigenis over hoe ik Illuminati-lid werd. Ik wil de mensen die zich bij de grote Illuminati willen aansluiten, laten weten hoe een groot Illuminati-lid mij heeft geholpen. Zijn naam is Lord Morgan. Helpt me mijn leven terug te krijgen uit het stadium van de dood. Ontslag na ongeveer 5 jaar en zes maanden. Na verraden te zijn door zoveel leden van de Illuminati. Door de jaren heen was ik hopeloos en financieel op de grond. Maar op een dag kwam ik tijdens het surfen op het internet de post van Groot Illuminati-lid, Lord Morgan, tegen en zei dat als je lid was van de Grote Illuminati, je beroemd, rijk en succesvol in het leven kunt zijn. Onmiddellijk nam ik contact op en ik legde hem alles uit en hij raadde me aan en hielp en ik betaalde voor het lidmaatschapsregistratieformulier dat werd gebruikt om mij te initiëren en ik werd ingewijd in de grote nieuwe wereldorde van de Illuminati. Daarna gaven ze me alle richtlijnen en vertelden ze me dat alle nieuwe leden na de initiatie beloond zullen worden met een bedrag van $ 1.000.000 in contanten. Met de hulp van Lord Morgan. Ik was volledig ingewijd als een volwaardig Illuminati-lid. Als je eerder hebt gefaald met oplichters of iemand zoekt om je te helpen lid te worden, is mijn advies om Lord Morgan eens te proberen. Het is je beste kans om te worden wat je wilt in je toekomstige leven. Neem contact met hem op via WhatsApp +2348056051569

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe lid te worden van de Illuminati666-broederschap!!! Neem contact op met DAVID MARK of Whats'App (+2348140101327). Bent u in Duitsland, de VS, Europa of waar dan ook ter wereld, u wilt rijk en beroemd zijn en macht bezitten. VOORDELEN GEGEVEN AAN NIEUWE LEDEN DIE ZICH AANSLUITEN OP ILLUMINATI. 1. Een contante beloning ter waarde van $ 100.000, 00 USD na initiatie. 2. Een nieuwe, slanke droomauto ter waarde van USD $100.000 USD 3.Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze 4. Een maand vakantie (volledig betaald) naar uw toeristische droombestemming. 5. Een jaar golflidmaatschapspakket 6. Een VIP-behandeling op alle luchthavens in de wereld 7. Een totale verandering van levensstijl 8. Toegang tot Bohemian Grove. 9.Maandelijkse betaling van $300.000 USD op uw bankrekening elke maand als lid 10.Een maand geboekt.afspraak met Top 5 wereldleiders en Top 5 beroemdheden in de wereld neem contact op met DAVID MARK of via Whats'App (+2348140101327) als je wilt meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Neem contact op met de heer David Mark via e-mail joinIlluminati1122@gmail.com of Whatsapp +2348140101327, HOE ILLUMINATI BROTHERHOOD ME RIJK EN BEROEMD MAAKT. Ik ben lid van de illuminati-broederschap, ik wil de Heer Lucifer bedanken, voor wat hij voor mij heeft gedaan, hij heeft mijn leven veranderd, hij brengt vreugde en geluk in mijn leven, ik leef een goed leven vandaag is omdat van de illuminati-broederschap, ik heb mijn hele leven geprobeerd om lid te worden van de illuminati-broederschap, ik ben een aantal keren opgelicht maar ik geef nog steeds niet op, want als je het leven opgeeft, zal het leven ook opgeven in de mens, als je zijn zo vaak opgelicht, mijn advies voor jou is om niet op te geven, want de illuminati-broederschap is echt, ik ben lid geworden van de echte illuminati en betaalde slechts 300 usd, om je bij de illuminati aan te sluiten, ik wil dat jullie vandaag allemaal weten, je betaalt geld om mee te doen, mijn advies voor jullie allemaal is om een ​​besluit te nemen en lid te worden van de illuminati-broederschap, toen mijn initiatieproces was voltooid, is het uitkeringsbedrag dat mij is gegeven $ 1.000.000 om een ​​nieuw leven te beginnen, dit is de reden waarom ik kan stop niet met het begroeten van de illuminati-broederschap, als je problemen hebt of u ter ondersteuning in het leven, mijn advies aan u is om lid te worden van de illuminati-broederschap zodat al uw problemen in het leven kunnen worden opgelost, om lid te worden van de illuminati-broederschap kunt u contact opnemen met de heer David Mark via e-mail joinIlluminati1122@gmail.com of Whatsapp +2348140101327

    BeantwoordenVerwijderen