zondag 20 augustus 2017

Verjaardagsthee


Sketches, daar heb ik een soort van haat/liefde relatie mee, maar de lopende challenge van Noor Design lag me wel.

De sketch was eigenlijk rechthoekig, waarbij de theepot en kopjes buiten de kaart uitsteken, alleen dat maakt het weer lastig om op te sturen.

Dus heb ik een vierkante kaart gepakt en daar de sketch wel op toegepast, maar dan de rand binnen de kaart laten vallen.

Bijna alle materialen zijn van Noor Design, ook het papier. Op het lichte vlak heb ik de grote tekststempel gezet, zodat dit iets minder saai was. 

Bij toeval zag ik dat ook de nieuwe challenge (nr 15) van Creative Sketchy Girls lint/touw/kant/parels als thema heeft, dus daar kan deze kaart ook mooi aan meedoen.




3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met romantische kleurtjes!
    Leuk hoe je de sketch hebt toegepast.
    Altijd handig als een andere challenge ook past, ik word daar altijd vrolijk van :)
    Leuk gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zoals je de sketch uitgewerkt hebt Strix. Mooi plaatje, mooie kleurtjes, ik vind hem lief.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart!
    Fijn dat je meedeed met onze challenge lint, kant, touw of parels!
    Groetjes
    Nancy DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen