woensdag 4 januari 2017

Een nieuw stekkie


Een collega van me is van de week verhuisd. Nu is het dan al gebruikelijk om een kaartje te sturen, maar wat is nou leuker om een zelf gemaakte sturen. Mijn collega's verwachten al haast niet anders meer, hihi.

Ik heb voor deze kaart gekozen voor een naturel look, met hout. Het design papier met home sweet home zijn van Marianne Design, welke ik met de tabblad mal heb gestanst. Ook de klok, tekst en het huisje zijn natuurlijk van Marianne Design. Het geheel is geplakt op een kraft basiskaart

Ik wil graag met deze kaart meedoen aan de eerste challenge van Marianne Design van dit jaar, met als opdracht een klok op de kaart.

http://mariannedesign.blogspot.nl/2016/12/oud-en-nieuw.html


5 opmerkingen:

  1. Mooie rustige kaart, inderdaad leuk voor iemand met een nieuwe woning.
    Persoonlijk vind ik het wel jammer dat je de wijzers van de klok hebt weggelaten... zo is hij toch minder te 'herkennen' als klok.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    De beste wensen voor 2017 en lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje geworden...maar wat Marleen zegt, je ziet de klok niet helemaal goed.
    Leuk dat je mee doet met onze klokken Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge BLog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Astrid.
    Tja iedereen verwacht uiteindelijk een eigen creatie.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk verhuiskaartje een zelfgemaakt kaartje is altijd leuk om te krijgen.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie rustige kaart! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen