maandag 7 november 2016

Nieuwjaarskaart


Ik kwam weer een leuke challenge tegen, namelijk Stamping Sensations (zie ook link onderaan de blogpost).

Ik ben aan de gang gegaan met een mal van Dutch Doobadoo, de Harmonica. Die is nog niet zo gek lang uit. Wel veel snijwerk, maar hij is wel heel leuk.

Ik heb de achtergrond gekleurd met distress inkt (dusty concord, milled lavender en victorian velvet) en een vierkante gelliplate. Daarna heb ik de vorm uitgesneden en vervolgens met de nieuwe vuurwerkstempels TC0845 van Marianne Design gestempeld met memento sweet plum, lilac posies en lulu lavender.

Het Snoesje is de HM9448 van Marianne Design, welke ik gekleurd heb met brushmarkers. De oorbellen, de parel op de rozet en de ketting heb ik bewerkt met de witte parelpen van Dutch Doobadoo.

Ik wil met deze kaart graag meedoen aan de challenge van Stampin Sensations:
http://sirstampalotchallenge.blogspot.nl/2016/11/november-anything-christmas.html


3 opmerkingen:

  1. A super Christmas creation for our Stamping Sensations November challenge and what a great shape as well, many thanks for joining in and sharing your lovely work.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the unusual design of this card! Thanks for sharing it with us at Stamping Sensations.

    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen