vrijdag 2 september 2016

Geboortekaartjes met sketch



De dames van Creative Sketchy Girls hebben weer een leuke sketch gemaakt, dus daar ben ik snel mee aan de slag gegaan. Ik was alleen vergeten ze te uploaden! 

Ik heb de sketch gebruikt voor geboortekaartjes, altijd handig om op voorraad te hebben. 
Natuurlijk met mijn favoriete Snoesje. Bij het rozen kaartje heb ik ook nog een techniek voor
markers toegepast dat ik op Pinterest zag (plooien).

Bij de jongenskaart heb ik nog wat houten elementen gebruikt, vind ik wel lekker stoer.


Ik ben alweer met andere projecten bezig, dus tot gauw!

Astrid - creaties van strix

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten! Leuk om een jongens en meisjes variant te maken met dezelfde sketch. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes zijn kei leuk. Toffe kleuren ook. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.

    grtjs
    Claudia
    DT Creative Sketchy Girls
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen