woensdag 15 juni 2016

Roses are red?


Wat een supergave challenge weer bij Lift Challenge, was wel even opschieten, want te veel te doen in te weinig tijd, maar gelukkig nog net op tijd om mee te doen.

Ik heb er mijn eigen draai aangegeven, want ik vond t ander wel heel wit worden. Dus heb er nog
wat randjes bijgedaan.

De roos, van Crafters Emotions, heb ik gestempeld met Memento en gekleurd met brushmarkers.
De golfstans is van Marianne Design.

Ik kijk alweer uit naar de volgende lift, maar dit is de link naar de huidige challenge:
http://liftchallenge.blogspot.nl/2016/05/liftchallenge-105.html
Hij loopt nog tot a.s. vrijdag 18.00 uur.


4 opmerkingen:

  1. Ja, de een houdt ervan en de ander niet... dat wit :) maar jij hebt er je eigen draai aan gegeven en dat moet ook met een kaart die je gaat versturen, vind ik. Mooie lift met een mooie stempel en subtiel gekleurd! Fijn dat je meedoet aan onze Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie versie van de liftchallenge Strix. Mooie bloem heb je gestempeld en gekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk juist om er je eigen ding van te maken, jij moet er tenslotte tevreden mee zijn nietwaar?! Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt. Leuke lift geworden, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen