zondag 6 december 2015

Kalender 2016

In het Noor Magazine nr 7 staat een duidelijke beschrijving van een kalender. Ik wilde deze graag maken voor mijn oma van 87. Zij is in Vianen opgegroeid en heeft heel wat jaren gewoond. Sinds 1998 echter niet meer, maar ze mist het toch best wel. Ik had eerst bedacht om plaatjes in te kleuren en daar een kalender mee te maken, maar mijn moeder gaf de voorzet om foto's op te zoeken van Vianen. En een zoektocht op pinterest begon! Alle foto's heb ik in sepia geprint om mijn Canon Selphy. De achtergronden gemaakt met versamark en pan pastel en het geheel afgemaakt met verschillende stansmallen, uitgedraaid in kraft.

Ik wil met deze kalender ook graag meedoen aan de challenge van Cards en scraphttp://www.cardsandscrap.nl/2015/12/kaartenuitdaging-251.html

Dit is m geworden:






 












1 opmerking: