woensdag 20 mei 2015

Hoera! Geslaagd


Zowel mijn buurjongen als buurmeisje doen deze weken eindexamen. De buurjongen is 1,5 jaar ouder maar begonnen op het gymnasium en niet altijd even gemotiveerd, doen ze nu allebei tegelijk examen voor de havo.

Hoewel de uitslagen nog niet bekend zijn, ze zijn namelijk nog bezig met de examens, vind ik het wel prettig om alvast de kaarten klaar te hebben, zodat ik ze kan geven als de vlag uit mag.

Ik heb gebruik gemaakt van de schoolserie (telraam en inktpot) van Marianne Design, een Snoesje (daar blijf ik toch fan van), letters zijn ook van Marianne Design en het tabblad ook.
De achtergrond heb ik gestempeld met een background stempel van Noor Design. De vlaggenlijn is ook van Noor Design. De tag is een mal van Dutch Doobadoo.

Het kaartje voor mijn buurmeisje is ook al af, houd mijn blog in de gaten, binnenkort zal die er ook op komen.

Ik wil met deze tag graag nog meedoen aan challenge 129, met als thema een tienerkaart. Die loopt tot 18.00 uur vandaag, dus kan nog net.

http://mariannedesign.blogspot.nl/2015/05/challenge-129.html

5 opmerkingen:

  1. echt een super gaaf kaartje
    complimenten
    dank je wel voor de bijdrage
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja een kaart voor iemand die net geslaagd is voor zijn examens!
    Echt voor een tiener natuurlijk.
    Mooie kaart en gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie labelkaart voor iemand die geslaagd is voor zijn examen.
    Gezellig dat je met onze MD challenge mee doet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen