zaterdag 6 september 2014

Time for Magnolia Challenge #61 Nog even zomer


Voor challenge #61 van het Time for Magnolia Challengeblog heb ik dit (na)zomerse kaartje gemaakt. Stempel is ingekleurd met Distress inkt en twinklin h2o's.
De mal achter de afbeelding is van Spellbinders en de witte rand is van Noor! Design.

Het design papier komt uit een blokje dat ik dacht ik een keer bij de Wibra heb gekocht. Zo zie je maar dat je overal je hobbymateriaal vandaan kunt halen.

En nu maar hopen dat hij bij het blog ook gewaardeerd wordt!

13-9-2014: vandaag zat ik even te kijken naar de nieuwe challenge en of wie er gewonnen had en wat denk je, it's me!!!! Ik ben trots op mezelf. Oké zat niet bij de top 3, die waren ook echt heel mooi, maar via random is het me wederom gelukt. Prijs is gesponsord door Doe@Ding. Ben benieuwd!



1 opmerking: