woensdag 5 januari 2022

High tea in zwart/wit

Vandaag heb ik voor jullie een kaart gemaakt naar een model wat ik zag in de Facebookgroep van
Mijn Schatkaart. Het bestaat in feite uit een a4-vel dat zowel op de lengte als de breedte is gerild en daarna diagonaal door midden is gesneden. Als je dan de punten naar binnen vouwt, dan krijg je een kaart van 14x10,5 cm.

Ik heb er een cadeaukaart voor een high tea van gemaakt.

Op de buitenkant heb ik de ontzettende mooie square ornament frames van Studio Light van Jenine's Mindful Art Collection gebruikt. Ondanks dat de mal heel gedetailleerd is, snijdt ie heel makkelijk en mooi uit.


Aan de binnenkant heb ik de Vintage Teaparty - Cupcakes mal gebruikt. 
De witte vlakken aan de binnenkant van de kaart heb ik bewust niet beplakt, zodat je hier nog wat op kunt schrijven, maar als je dit wilt, kun je hier uiteraard ook designpapier op doen.



De envelop en de tegoedbon zijn gemaakt met de cadeaubon-serie van Carlijn Design. Er zitten heel veel losse mallen en teksten in deze set, zodat je voor bijna iedere gelegenheid wel een cadeaubon kan maken.

In de envelop heb ik een magneet verwerkt, zodat deze mooi dicht blijft zitten. 
Achteraf had ik dit ook moeten doen bij de flappen aan de voorkant van de kaart, 
maar dit kon ik niet meer herstellen, want ik had het designpapier al geplakt.


De gebruikte producten zijn uiteraard bij 't Boekensteuntje (waar ik dt-lid ben) verkrijgbaar. Je vindt ze in de webshop:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten