dinsdag 24 augustus 2021

Rene is 50!

Mijn man RenĂ© is afgelopen 28 juli 50 geworden. Hij gaat door de weeks naar een zorgboerderij toe en zij vonden dat dit heugelijke feit zeker niet onopgemerkt voorbij mocht gaan. Dus een grote opblaas verkeersbord met 50 erop in de voortuin! 


Ik heb met de gemaakte foto een kaart gemaakt. Om in het verkeersthema te blijven, heb ik op de achtergrond wat auto's en motoren gestempeld, o.a. van Craft Emotions (Carla Creaties Cars, 130501/1512). De Van Harte randmal by Marleen is van Marianne Design.

Ik hoop dat jullie mijn kaart net zo leuk vinden als mijn man 'm vond!

Ik wil graag meedoen aan de challenge van De Egel:



1 opmerking:

  1. Heel gaaf hoe je de achtergrond hebt gestempeld en daarbij de foto hebt gebruikt. Een mooi aandenken aan zijn verjaardag. Dank je wel voor jou bijdrage aan de echte foto uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen