zondag 23 mei 2021

Lintjes, kant, jute voor een nieuwe baby


We hebben bij KIC weer een nieuwe challenge. Voor mij best een lastige, want ik gebruik niet zo vaak lintjes.

Maar dat maakt het meedoen aan challenges ook wel weer leuk, je wordt uitgedaagd om eens producten te gebruiken die niet altijd in je straatje liggen.

Als basis heb ik de Baby Bottle van Dutch Doobadoo gebruikt: 470.713.755
Ik heb een aantal strookjes restpapier visgraat gewijs geplakt (als dit een techniekje is dat jullie graag willen zien, dan hoor ik het graag!)

De kraftrand en gekartelde vorm zijn van Noor Design 6002/0258 en de tekst komt van de babyserie van Noor Design (6410/0032)

De voetjes van Marianne Design (LR0305) en wolkjes van Noor Design zijn voor babykaarten bij mij favoriet en ook de mobiel van Nellie Snellen (DDD004) gebruik ik ook graag.



3 opmerkingen:

  1. Super leuke DT-creatie, Astrid. Het is je goed gelukt.
    Dank je wel.
    Groetjes Renate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is het geworden! Leuk hoe je het kant erop hebt verwerkt! Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen