zondag 13 december 2020

Wat leuk!


Wat zijn de Missees stempels van Karin Joan toch leuk! Ik had er nog niks mee gedaan, iets met erg druk, kerstkaarten maken etc. 

Bij KIC, het kaarten-inspiratie-challenge blog waar ik DT-lid ben, was ik afgelopen challenge de sponsor.
Ik vind het dan altijd wel zo leuk om een kaartje mee te sturen om iemand met haar prijs te feliciteren en gelijk te vragen of ze een seintje geven als het ontvangen is.

En als je dan toch ook nog een leuke schets langs ziet komen, dan is dat helemaal leuk.

De schets die ik gebruikt heb, is die van de lopende challenge bij Creative Sketchy Girls.
Claudia en Lisbeth zijn ook 2 oud KIC-ers, die ik vanwege corona al veel te lang niet gezien heb....

De mal van de kaart is ook van Studio Light, net als de missee stempel en tekst dus.
De polaroid is van Marianne Design. Ik heb gekleurd met ecoline brushmarkers en het papier is van Craft Sensations.

Link naar de challenge:

Nu weer gauw verder met de kerstkaarten, ik kom er nog (teveel) tekort.


1 opmerking:

  1. toffe kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Creative Sketchy Girls!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen