zaterdag 2 mei 2020

Grunge bloemen


Ik heb gisteravond mijn grungestempels en pan pastels er weer eens bijgepakt.

De basiskaart is van Studio Light, net als de bloemen stempels.

Ik heb de bloemen gestempeld met Inkin3 inkt. De bloemen heb ik daarna gemaskeerd. Vervolgens
heb ik de achtergrond gekleurd met pan pastel. Vervolgens gefixeerd en daarna de maskering weggehaald. De bloemen heb ik daarna met ecoline markers ingekleurd.

Leuk om weer eens op deze manier te kleuren.

Ik wil met deze kaart meedoen bij de challenge van Creative Sketchy Girls:
http://creativesketchygirls.blogspot.com/2020/04/challenge-47-bloemen.html


De kaart is te koop bij To Cato Concept Store in Arkel

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart voor onze bloemenchallenge, mooi effect met je panpastelachtergrond, dankjewel voor het meedoen!
    Nancy
    Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen