donderdag 9 april 2020

Verjaardagskaart met luiaard


Op de Facebookpagina c.q. op YouTube komen geregeld leuke filmpjes te staan waarin allerlei technieken worden uitgelegd. Zo had Petra Meijboom afgelopen woensdag een filmpje voor de kerstgroep gemaakt met Mica.

Nu had ik een speciale bestelling binnen gekregen via een mevrouw die bij To Cato al heel wat van mijn kaarten heeft gekocht. Haar kleindochter wordt 7 deze week en ze zouden een verjaardagsfeestje vieren, zelfs al uitnodigingen laten maken, maar helaas, geen groots feest. Haar oma vond het sneu en wilde graag een kaart in de stijl van de uitnodiging. 

Op de originele uitnodiging stond een luiaard met feesthoedje die aan een liaan hing. De basis was wit met spikkels.

Dus even zoeken tussen mijn spullen, ik moest dacht ik ook wel een luiaard hebben. Dat bleek inderdaad het geval, op de jungle stempel set van Studio Light. Daar zat ook de bloem in.

De stempels zijn gekleurd met ecoline markers. De feesthoedjes komen uit de stansset met de varkens van Marianne Design.

De tekst Gefeliciteerd is van Carlijn Design. De takjes zijn van Noor Design.

Ik vind het zo leuk dat deze mevrouw vraagt of ik iets kan maken en dat het dan zo in de smaak valt.

#ToCato


Geen opmerkingen:

Een reactie posten