woensdag 28 augustus 2019

Vlinders op mn kaart


Goedemorgen,

afgelopen weekend heb ik deze kaart gemaakt, naar aanleiding van de challenge bij mijn vriendinnen van Creative Sketchy Girls; http://creativesketchygirls.blogspot.com/2019/08/challenge-39.html

Opdracht is om vlinders op de kaart te verwerken.

De basis heb ik gemaakt met mijn Brother Scan n Cut. Dit is een standaard patroon dat in de machine staat. De afbeelding heb ik van Pinterest en ingekleurd met twinkling h2o en ecoline markers. De vlinders langs de rand van de digi zijn van Noor Design, de kleine vlinders zijn van Marianne Design en de andere vlinders komen van een mal van Memory Box.

Het design papier heb ik echt al zo lang in huis, ik probeer nu af en toe echt oudere blokken te gebruiken, want er ligt stiekem best wel heel veel op de stapel.

Ik hoop jullie met mijn kaart te hebben kunnen inspireren.

Groetjes, Astrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten