vrijdag 19 april 2019

Kerst met pasen


Goedemorgen en een Goede Vrijdag gewenst.

Beetje raar is het wel, in het paasweekend een kerstkaart posten, maar ik maak ze nu eenmaal het hele jaar door (ik doe ook mee met de kerstchallenge in de groep van Tiets, 2 kerstkaarten per maand, zodat je eind van het jaar geen massa productie hebt).

De challenge van de Egel vond ik erg leuk (maak een starburst kaart) en die ga ik zeker vaker maken. Het leek me altijd heel ingewikkeld, maar uiteindelijk viel het wel mee.

Ik heb in plaats van een gewone kaart wel gekozen voor een label van Studio Light, maakte het net
iets meer af vond ik. De kerstman is van Marianne Design en de tekst is van Noor Design. Het papier komt uit een blokje van de Action dat ik al heel lang in huis heb.

Link naar de challenge:
http://de-egel.blogspot.com/2019/04/april-challenge-76.html

Rest mij jullie fijne paasdagen toe te wensen!

Astrid

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke kerstman stans. zou ik eigenlijk ook vaker moeten doen kerstkaarten maken zo vroeg in het jaar heb je op het einde geen stress

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen