maandag 6 november 2017

Sketchy challenge

Sorry, daar ben ik weer met een kerstkaart :)

Ik heb op de Paper Passion wat extra stiften gekocht en ben momenteel weer lekker aan de gang met stempels.

Komt goed uit, want er 'moeten' nog wel wat kaarten bij. Lig best aardig op schema hoor, geen stress!
Maar jullie zullen komende weken nog wel wat gespamd worden met kerstkaarten vrees ik. Zal ook wel weer wat anders tussendoor maken, goed?

Dit kaartje heeft als stempel weer een Don en Daisy, ik blijf ze leuk vinden. Het papier komt uit een blokje van de Action dat ik al heel lang heb. Hoog tijd om die eens op te maken, hihi.
De tekststempel is van Noor Design.

De schets is van Sketchy Challenge:
http://thesketchychallenges.blogspot.nl/2017/11/the-sketchy-challenges-130-team-b.html#.WgC4kmjWzIU

Ik ga eens bedenken wat voor kaartje is nu eens zal gaan maken. Tot gauw!

Astrid

3 opmerkingen:

  1. Nou, leuk hoor je kerstkaartje!
    Leuke stempel.
    Vervelen doet dat niet hoor, komen we gelijk in de stemming.
    Heb wel zin in de Kerst.
    Een ander soort kaartje: misschien een beterschaps kaartje voor 2 sisters on the blog! Nee, ik heb geen aandelen hoor :)
    Eens iets anders!
    Lieve groetjes en fijne week, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke en gezellige kaart! Ook leuk om weer eens 'n stempel van Don & Daisy te zien. Gezellig dat het meedoet bij The Sketchy Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen