zaterdag 13 mei 2017

Jij bent speciaal voor mij


Gisteren zouden mijn ouders 45 jaar getrouwd zijn geweest. Helaas is mijn vader in 2014 overleden, maar toch blijft dit een dag waarop we met het gezin bij elkaar komen, ook als is het zondag moederdag en zien we elkaar dan ook.

Mijn zus zorgde gisteren voor de taart (bij Syn & Soet, een bakkerij voor verstandelijk gehandicapten) en ik heb even bij de lokale bloemenwinkel een mooie bos met veel roze bloemen gehaald. Mijn moeder houdt eigenlijk meer van wit, zeker als het een trouwdag betreft, maar de roze sprak mij meer aan. Ik heb donderdag avond ook nog een kaart gemaakt, die er perfect bij paste.

De tekst 'Jij bent speciaal voor mij om wie jij bent' is wel toepasselijk, want onze moeder staat altijd, bij nacht en ontij, voor ons klaar. Pasgeleden een verbouwing bij ons thuis gehad en wij zijn gewoon 6 weken bij haar te gast geweest. De stempels zijn van Marianne Design.

De cirkelmal en de vlinders zijn van Noor Design. Ik heb het kleine vierkante vlak gescheurd met de scheurlineaal. Dat werkt best heel fijn, zo heb je meer controle over hoe je scheurt.

Het papier is van een blokje van de action; Mix & Match Colourful Fairytales.

Ik wil met deze kaart graag meedoen aan de challenge van Cheerful Sketches:
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/2017/05/challenge-mei.html

en met de facebookchallenge van Cards and More.

Nu eerst maar even boodschappen doen en dan gauw weer aan de knutsel want mijn voorraad is bijna op, aangezien vandaag hopelijk een heleboel kaarten voor zorgboerderij De Huiberthoeve, waar mijn man werk,t verkocht gaan worden.

Fijne dag nog!


4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met lieve tekst. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi dat jullie de trouwdag van je ouders nog altijd blijven 'vieren' en het kaartje dat je ervoor maakte ziet er prachtig uit!
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen