zaterdag 22 oktober 2016

CAS Kerstkaart


Ik zag een leuk voorbeeld van een kaart bij de liftchallenge, maar had m nog niet gemaakt, omdat ik nog niet helemaal uitgedacht had wat ik ermee wilde doen.

Gisteren op de creabeurs in de Evenementenhal in Gorinchem de kerstster en takjes van Craft Emotions gekocht. De tekst Kerst van Marianne Design had ik al een keer uitgedraaid, maar paste niet op het projectje waar ik het bij bedacht had. Ik ben dan zo iemand die het dan even laat liggen, om het ergens anders op te gebruiken, dat is deze kaart geworden.

Ik wil met deze kaart graag meedoen aan de challenge van HobbyVision, thema is om een Clean and Simple kerstkaart te maken.

http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2016/10/hobbyvision-challenge-55-cas-kerstkaart.html



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!wat een top aankoop die takjes en de kerstster. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ontzettend mooi geworden!
    Ja inderdaad die sketch is erg mooi! Je hebt er een heel mooi geheel van gemaakt met de nieuwe mallen van CraftEmotions.
    Ik ben gelijk volger van je geworden, zag je op FB al voorbij komen.
    Om even een beeld van mij te krijgen....ik was diegene die bij Nicole aan het helpen was bij CraftAddiction in Gorichem. ;)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen