woensdag 23 december 2015

Winterse schudbol


Wat een weer buiten hè? Raar hoor, 15 graden terwijl het bijna kerst is. Nou ja, zit maar een ding op, zelf een winterse sfeer creëren op je kaarten.

Ik vond dit plaatje een tijdje geleden op pinterest, maar had er nog niets mee gedaan.
Hij paste leuk bij het Winter Wonderland blok van Joy/Noor Design.
De sterrenboog is ook van Noor Design (door midden geknipt). De schaatsen, molen en ijspegels zijn van Marianne Design.

De vorm is de Snowglobe van Dutch Doobadoo.

Ik wil hier nog een keer een schudkaart mee maken, maar dan moet ik even wat meer tijd hebben.
Hou mn blog maar in de gaten, hij komt vast wel een keer voorbij.

Ik wil met mijn kaart meedoen aan de lopende challenge van HobbyVision (kleurenpalet) en die van De Egel (blauw/bruin)

http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2015/12/challenge-45-thema-kleurenpalet.html
http://www.de-egel.blogspot.nl/2015/12/december-challenge-12.html



2 opmerkingen:

  1. Prachtiggg!!!
    Fijne feestdagen, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Een heel mooi kaartje heb je gemaakt
    Helaas voldoet hij niet voor onze challenge bij De Egel,
    er wordt teveel wit gebruikt, en de kleuren zijn echt blauw en bruin.
    Hoop dat je nog met een nieuw kaartje mee doet.
    Gezellige en fijne 2e kerstdag !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-2 kleuren}

    BeantwoordenVerwijderen