zondag 12 juli 2015

Wish for you


Na een paar dagen druk bezig te zijn geweest met opruimen (ik wil mijn hobbyspullen naar een andere kamer verplaatsen), vanavond weer lekker geknutseld.

Als basis ben ik uitgegaan van sketch 4 van Noor en Zo, maar deze heb ik wel gespiegeld, want
dan kwam de mal met de strik beter uit.

Omdat het zomer is, heb ik gekozen voor de kleur geel. Dat is een kleur die ik eigenlijk niet zoveel gebruik, maar deze is wel lekker vrolijk geworden.

De mal van de strik, de schulprand en de stempels van de bingokaarten zijn van Noor Design. het randje achter het stempel is van Marianne Design. Ik was met een doily van Noor begonnen, maar die was te groot voor de kaart.

De kaart heb ik gemaakt voor een collega die als directiesecretaresse aan de slag gaat bij een grote makelaar.

http://noorenzo.blogspot.nl/2015/07/sketch-challenge-4.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten