zondag 14 juni 2015

Pink scooter!


Toen deze stempel pasgeleden uitkwam, wilde ik m gelijk hebben. Tijdens de Marianne Design-demodag bij Doe@Ding heb ik m meegenomen en nu had ik eindelijk tijd om m te gebruiken. Ook de skyline heb ik toen gelijk gekocht. Het randje achter Daisy is ook van Marianne Design.
De ster is van Dutch Doobadoo, de kleine ster bovenaan is van Magnolia. Het stempel heb ik ingekleurd met Distress Inkt en Twinklin H2O.

De huidige challenge (laatste dagje) van Marianne Design Diva's heeft als thema Pink please.
Deze kaart is niet helemaal roze geworden, maar hopelijk roze genoeg. 

Als model van de kaart heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe challenge van Don en Daisy.

Aan beide challenges wil ik dan ook graag meedoen met deze kaart.

Erg leuk om te maken!



5 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart in die knalroze kleur. Leuk dat je Daisy op een ster geplaatst hebt, en de skyline past er mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit origineel gedaan met de grote ster!!
    Echt een stoere meidenkaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt, leuke variatie met de ster! Leuk dat je meedoet met de Don and Daisy challenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave draai aan de opdracht met die enige ster!! Leuk dat je meedoet aan de challenge, succes!

    xx Irene (D&D DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk gedaan!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DTMDchallenge blog
    Don en Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen