maandag 12 januari 2015

Waxinedoosje, challenge Noor! Design





Noor Design heeft nu ook een maandelijkse challenge, ze maken er ook echt een hele uitdaging van,
zeker als je even niet al je eigen hobbyspullen bij de hand hebt, maar dat is een ander verhaal.
Ik heb het doosje voor waxinelichtjes ook gemaakt, maar heb een paar keer advies moeten vragen aan mijn moeder en zus, omdat ik volledig vast zat. Ik wilde eigenlijk met dessinpapier wat doen, maar vond de achtergrond te kaal, dus met stempel, versamark en pan pastel aan de slag en toen was het weer zonde om er een papiertje overheen te plakken...

Uiteindelijk de stempel met de postcard en de roos gekleurd (in eerste instantie te paars, die werd gelijk door mijn moeder ingepikt voor een eigen kaart, zodat die niet weg was.) en een nieuwe met meer roze gekleurd, alles met pan pastel.

Was best een strijd voor mij om te maken, moest erg out of the box denken, maar als ik zo het resultaat zie, ben ik stiekem best een beetje trots.

Wil je dit doosje ook maken? Volg dan onderstaande link:
http://noortje-design.blogspot.nl/2014/12/noor-design-challenge-doosje.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten