zondag 21 december 2014

Kerst en nieuwjaarswensen





Voor mijn lieve zus heb ik deze kaart gemaakt. Voor mijn moeder heb ik een soortgelijke kaart gemaakt in het groen, maar ben helaas vergeten daar een foto van te maken.
De kerstkaarten die voor de overige familie, vrienden en kennissen heb gemaakt, zijn als de voorkant van deze kaart. Zo kwam dat thema steeds terug.

Zowel ik, mijn zus als mijn moeder maken kaarten, dus dan ligt de lat best hoog. Dan is het toch wel heel erg leuk om te horen: Meisje, wat heb je je weer uitgesloofd (mam), en Wow, hij is prachtig (zus).

Als basis heb ik de trapjeskaartchallenge van Noor Design gebruikt, maar voor kerstkaarten heb ik niet zoveel Noor producten, dus gekozen voor de mallen van Marianne Design. Eerlijk gezegd belemmert me het niet om meerdere merken door elkaar te gebruiken, maar voor mijn kerstkaarten kwam het dit jaar zo uit.

Ik heb de volgende mallen/stempels van Mariane Design gebruikt:
COL1338, COL1340, COL1347, CR 1224, CR1234, LR0284, clearstamps HM9435 en HM9448.

De teksstempels zijn van Joy! Crafts: 6410/0005.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de huidige challenge van Marianne Design Diva's:

http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2014/12/christmas-happy-new-year-last-challenge.html


Rest mij alleen nog iedereen hele fijne dagen toe te wensen en een goed, gezond en creatief 2015!


1 opmerking:

  1. Een schitterende trapjeskaart in kerstuitvoering! Ik heb dit model ook pas gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen