donderdag 12 juni 2014

Hallo allemaal en welkom op mijn blog.

Sinds 2012 ben ik bezig met het maken van kaarten, nadat ik met mijn moeder en zus naar een hobbybeurs was geweest en zag wat voor leuke en persoonlijke kaarten er gemaakt werden. In eerste instantie dacht ik nog, wat n gepriegel, maar inmiddels vind ik het een heerlijke manier om bezig te zijn en zo steeds een unieke kaart te creëren en begint de hobby al aardig uit de hand te lopen.

Wie ik ben? Astrid Chattelain uit Arkel, een klein dorpje naast Gorinchem. In Gorinchem ben ik als management assistente werkzaam bij een accountantskantoor. Om dit stoffige imago van accountants en het tuttige van het maken van kaarten wat tegenwicht te bieden, rij ik ook regelmatig motor, liefst met de rest van de familie.


Ik ben zoals gezegd nu een aantal jaren bezig met het maken van kaarten en sinds een aantal maanden doe ik ook regelmatig mee met diverse challenges. Hier leer ik steeds weer van bij, ook door het kijken naar creaties van andere kaartenmaaksters.

Op dit blog zal ik regelmatig wat creaties plaatsen die ik maak voor onder andere de kaartjes-inspiratie-challenge-blog, waar ik vanaf juli mee ga doen als designer voor team groen. Daarnaast plaats ik ook creaties die ik voor andere challenges maak, maar natuurlijk ook de kaarten die ik voor privédoeleinden maak. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.

Strix

Geen opmerkingen:

Een reactie posten